Say Hello

inschrijven

Wij heten u van harte welkom bij Tandartsenpraktijk Ridderkerk.
U dient onderstaand formulier te gebruiken om u en/of uw gezinsleden aan te melden.
Als uw inschrijving bij ons binnenkomt, nemen wij telefonisch contact met u op voor het maken van een eerste afspraak (intake).
Een intake houdt in, dat er een periodieke controle wordt uitgevoerd, aangevuld met het maken van röntgenfoto’s om een goed beeld te krijgen van de huidige gebitssituatie en om tot een gedegen behandelplan te kunnen komen.

Let op: u dient er rekening mee te houden, dat u pas daadwerkelijk een patiënt bent van onze praktijk, nadat u de intake heeft gehad.

Inschrijfformulier

inschrijven

Wij heten u van harte welkom bij Tandartsenpraktijk Ridderkerk.

Inschrijfformulier